sâmbătă, 10 septembrie 2011

Marius Tincu: "Sînt mîndru de această echipă"


Căpitanul reprezentativei de rugby a României, Marius Tincu, a declarat după primul meci de la Cupa Mondială, pierdut cu scorul de 24-34 în faţa Scoţiei, că este mîndru de echipa sa, din care fac parte numeroşi jucători tineri, informează AFP.

"Sînt foarte fericit şi mîndru de băieţii mei. Regretăm că, dacă am fi fost mai atenţi pe final, am fi putut obţine un rezultat mare. Cred că am cîştigat respectul tuturor, nimeni nu conta pe noi, dar noi am răspuns prezent. Am făcut un rezultat mare şi a fost o prestaţie excelentă din partea noastră", a spus Tincu la DigiSport.

Căpitanul echipei Scoţiei, Alastair Kellock, s-a declarat dezamăgit de unele aspecte ale jocului scoţienilor. "Însă am câştigat. Mai avem mult de muncit, dar suntem în viaţă", a adăugat el, conform Mediafax.

Naţionala de rugby a României a debutat cu o înfrângere la Cupa Mondială din Noua Zeelandă, fiind învinsă, sâmbătă, la Invercargill, cu scorul de 34-24 (18-11), de reprezentativa Scoţiei, într-un meci din grupa B a competiţiei.

Echipa României are programată următoarea partidă sîmbătă, 17 septembrie, cu Argentina, tot la Invercargill.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu