marți, 13 septembrie 2011

Marius Tincu: "Le multumesc romanilor care s-au trezit la 4 dimineata sa ne vada. Trebuie sa aiba incredere in noi"


Marius, esti omul meciului cu Scotia…

Da, asa a ales presa si oficialii, dar nu cred ca eu am fost omul meciului, ci echipa Romaniei. Nimeni nu ne astepta sa jucam la nivelul acesta si din ce scria presa, lumea nu era prea increzatoare pentru acest meci, insa echipa a facut ca lumea sa ne aprecieze.

Cat de aproape am fost de victorie?

La opt minute. Toata lumea a crezut ca putem face o surpriza, insa nu stiu ce s-a intamplat pe final, o sa analizam la video. Eu zic ca am facut un meci mare, avand in vedere de unde venim, cum ne-am calificat si ce meciuri de pregatire am avut, sincer nu se astepta nimeni sa avem rezultatul acesta.

Ne da sperante pentru meciurile urmatoare?

Bineinteles. Vom lua partea pozitiva din ce a fost cu Scotia si sa incercam sa nu mai facem greselile pe care le-am facut pe final de meci si sa avem acelasi chef si aceeasi daruinta pentru meicurile urmatoare si eu cred ca o sa mai fie surprize. Asa sper eu si cred!

Ce ne-a lipsit cu Scotia?

La 24-21 cred ca unii au crezut ca meciul este castigat sau au fost prea entuziasti, nu ne-am dat seama ca mai sunt cateva minute si trebuia sa ne aparam bine, nu am pastrat posesia, dar poate ca rezultatul care era in minutul 70 a fost prea mare pentru asteptarile noastre. As pune asta pe lipsa noastra de experienta in jocul cu echipele mari. Bine ca echipa e tanara si pe viitor, cei care au jucat meciul de astazi si-au dat seama ca avem potential si daca vom juca la fel 80 de minute putem chiar sa castigam meciul.

Nu meritam macar un punct?

Bineinteles ca meritam. Meritam sa-i batem, i-am dominat pe gramada, le-am furat mingile in tusa, meritam sa castigam.
                                                                                                                                Au fost foarte multi spectatori care au tinut cu Romania. Ai fost impresionat?

Da, vorbind cu lumea de aici, cu romanii ce locuiesc si muncesc aici am primit foarte multe mesaje de incurajare si felicitari.

Ai vazut si celalalt meci din grupa noastra, Anglia - Argentina. Cum va fi cu ei?

O sa fie foarte greu insa sper ca baietii sa se recupereze repede dupa meciul cu Scotia, au fost contacte foarte dure. Din ce am vazut la tv si Anglia si Argentina joaca foarte dur, sunt foarte bine pregatiti fizic si se apara foarte bine. Daca respectam planul de meci, cred ca o sa facem meciuri bune. Important este nici sa nu avem accidentati, pentru ca nu avem un lot ca al adversarilor, sa ne schimbam echipa de la meci de la meci.

Urmeaza Argentina...

Sper sa ne antrenam bine pana la meciul de sambata. Orice meci e diferit, nu poti sa compari un meci cu altul. Depinde cum o sa ne antrenam saptamana aceasta si cum o sa recuperam fizic. Sper ca baietii sa ramana motivati si sa inteleaga pentru ce am venit aici. E adevarat ca toata lumea vrea sa vada aceasta tara, traditiile de aici, dar sa nu uitam pentru ce am venit aici, e o Cupa Mondiala, fiecare meci sa il jucam bine, sa aratam lumii intregii ca si in Romani se joaca rugby de calitate.

  Cat de mandru ai fost la sfarsit cand o mare parte dintre neo-zeelandezi veneau cu fulare cu tricolorul la gat si va felicitau?

  Eu am mai trait asta la Cupa Mondiala din Franta. Lumea care se uita la rugby si apreciaza rugby-ul, tot timpul apeciaza jucatorii care isi fac meseria si se lupta pe teren. Lumea apreciaza asta si nu se fac diferente ca unii tin cu o echipa, altii cu alt echipa, se amesteca intre ei, beau o bere impreuna, iar la sfarsit isi dau mana si se felicita pentru meciul facut. E o ambianta prieteneasca, nu ne putem compara cu alte sporturi.                                                                                                                                                                                                                            Ce mesaj ai pentru romanii care s-au trezit sa va vada?

Vreau sa le multumesc pentru ca au facut un efort mare, poate ca unii s-au dus la munca apoi si era foarte greu. Multumesc celor care ne sprijina, ne apreciaza si cred in noi si vreau sa se uite la toate meciurile si sa le dam satisfactia, chiar daca o sa ne fie greu, chiar daca o sa facem si meciuri proaste tot noi vom fi si vom avea nevoie de sprijinul tururor. Trebuie sa aiba incredere in noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu