marți, 5 iulie 2011

Alin Petrache îl apără pe Gontineac

 Alin Petrache, președintele federației de specialitate, este de partea selecționerului Romeo Gontineac, acuzat de Sorin Socol, fostul căpitan al „stejarilor”, de comportament dicatorial.


Alin Petrache, preşedintele Federaţiei Românie de Rugby, este de partea antrenorului Romeo Gontineac în conflictul dintre acesta şi jucătorul Sorin Socol. Conducătorul forului de specialitate din ţara noastră susţine că deciziile antrenorului trebuie acceptate de jucători şi că nu se impune aducerea la echipă a unui tehnician cu experienţă, aşa cum a cerut Socol, într-un interviu publicat de EVZ.„Retragerea lui Sorin Socol de la naţionala României reprezintă o pierdere, era un jucător important pentru echipă. Dar dacă asta e decizia lui, n-am ce să fac. Mie mi-a plăcut tot timpul relaţia profesor-elev, iar cât am fost sportiv, am ascultat de pedagog. Nu cred că se impune aducerea unui nou antrenor la naţionala României. Staff-ul nostru este unul foarte bun, cu multă experienţă, n-am ce să le reproşez oamenilor”, ne-a declarat ieri Alin Petrache.
„Conflictul dintre Romeo Gontineac şi Sorin Socol ne afectează pe toţi. Sunt mâhnit că din primăvară, de când a anunţat că se retrage de la naţională, şi până în prezent, Sorin n-a avut nicio discuţie cu mine. Am avut întotdeauna o relaţie foarte bună cu el. În rest, e problema lui cu Romeo şi nu comentez mai mult”, ne-a mai spus preşedintele Federaţiei Române de Rugby.
Gontineac n-a putut fi, deocamdată, contactat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu