luni, 26 decembrie 2011

Jonny Wilkinson vrea să-și încheie cariera la Toulon

Erou al echipei de rugby a Angliei la Cupa Mondială din 2003, Jonny Wilkinson a anunțat recent că nu va mai juca pentru aceasta. El și-a prelungit contractul cu RC Toulon, echipă care evoluează în prima ligă franceză.

În vârstă de 32 de ani, Wilkinson a mărturisit că intenționează să-și încheie cariera de jucător la gruparea din Hexagon pentru care au evoluat, de-a lungul anilor, și doi români: Radu Demian și Alin Petrache. ”Obiectivul meu este să-mi închei cariera la Toulon. Să-mi ameliorez jocul, să găsesc tot ce am bun în mine până când va fi posibil. Am rămas treisprezece sezoane la Newcastle pentru că am dorit să construiesc ceva de durată. Aici, la Toulon, am același scop”, a declarat jucătorul care a adus punctele prin care Anglia a devenit prima echipă din Nord campioană mondială la rugby.

Cu toate că a primit oferte tentante financiar, de la echipe din Liga Nord-Americană de Fotbal American, Wilkinson a preferat să rămână în rugby. După Cupa Mondială din 2003, el a suferit o serie de accidentări care l-au ținut mult timp departe de teren. A revenit de fiecare dată, participând la edițiile din 2007 și 2011 ale Cupei Mondiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu