joi, 1 decembrie 2011

Reacţie firească a unui parinte



Personajul central al derbyului basc, Biarritz - Bayonne (21-19), de marţi seara, din campionatul Franţei, Lucien Harinordoquy, tatăl internaţionalului francez Imanol Harinordoquy (foto, la balon) a explicat ce l-a determinat să pătrundă pe terenul de joc, în minutul 7 al meciului. Seniorul a sărit în ajutorul fiului său, căpitan la Biarritz, ce era prins într-o dispută cu doi jucători de la Bayonne. "Am văzut roşu în faţa ochilor când i-am văzut pe cei doi sărind la Imanol. A fost o reacţie firească a unui tată, însă total deplasată a unui suporter. De-a lungul atâtor ani de când vin la stadion l-am văzut pe Imanol încasând lovituri, bătându-se, dar nu am intrat niciodată pe teren. Ce am făcut acum a fost un act iresponsabil, o prostie. Sunt dezamăgit de mine. M-am comportat într-un mod inadmisibil. Mă gândesc la familia mea, care nu este mândră de mine. Ceea ce am făcut nu este un lucru care se face", a spus acesta. Seniorul şi-a cerut scuze familiei, suporterilor, dar şi tuturor celor care iubesc rugbyul şi au fost şocaţi de gestul său.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu