joi, 29 decembrie 2011

Chester Williams va antrena Timisoara

RCM Timisoara anunta pe site-ul sau ca echipa va fi antrenata in noul an de fosta aripa a nationalei Africii de Sud, Chester Mornay Williams, in varsta de 41 de ani.

“Prin aceasta decizie, ne dorim sa continuam ceea am inceput in 2011 alaturi de Cosmin Cioriciu, care va ramane un pion important in coordonarea strategica a echipei. Renasterea rugbyului studentesc timisorean s-a concretizat anul acesta prin castigarea a trei trofee importante: Locul I la rugby in 7 universitar, Locul III pe podiumul SuperLigii CEC Bank si castigarea Cupei României. Am promis suporterilor si sportului romanesc performanta si de aceea nu ne vom opri aici. Pentru rugbyul timisoarean colaborarea cu Chester Mornay Williams este o onoare si, in acelasi timp, o promisiune de a ne atinge obiectivele propuse pentru 2012. Pentru rugby si pentru Timisoara!”, anunta rugby-timisoara.ro.

“A fost antrenorul de la care am invatat cel mai mult in cariera mea de jucator, in perioada cat am lucrat cu el la Dinamo. Mi-am dorit sa lucrez din nou cu Chester si ma bucur ca asta se va intampla din 2012. Sunt sigur ca vom aveam o alta fata in noul sezon”, a declarat Valentin Calafeteanu pentru super-liga.ro
“Sper sa repete performanta pe care a facut-o cu Dinamo. Pe langa faptul ca e o onoare sa stau langa un om care a castigat Cupa Mondiala ca si jucator, sper sa pot invata cat mai multe de la el. Experienta lui va ajuta clubul nostru in tentativa lui de a aduce atat Cupa Romaniei, cat mai ales campionatul in Timisoara. Venind dintr-o zona a lumii unde rugbyul este mai mult decat religie sper ca atat eu cat si jucatorii sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor sale”, a spus in exclusivitate Cosmin Cioriciu.

———

CV Chester Williams

Ca jucator, a evoluat pentru nationala tarii sale intre 1993-2000, bifand 27 de prezente si reusind 70 puncte. A fost selectionat in echipa Africii de Sud care a cucerit Cupa Mondiala din 1995, dupa scorul de 15-12, in finala cu Noua Zeelanda. La aceasta competitie, Williams a reusit patru eseuri, in “sfertul” contra selectionatei Samoa (42-12)

Williams si-a început cariera de antrenor in anul 2001, la carma nationalei de rugby in 7 a Africii de Sud. Din 2012 va activa ca antrenor al echipei RCM MVT Universitatea de Vest din Timisoara.

Chester Williams a fost prezent si in filmul Invictus, rolul sau fiind jucat de McNeil Hendricks.
A antrenat pe Dinamo in 2008, cu care a reusit eventul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu