sâmbătă, 11 iunie 2011

Romeo Gontineac, după România - Namibia 13-11: "Am făcut multe greşeli, dar ne-am luat revanşa"


Antrenorul reprezentativei de rugby a României, Romeo Gontineac, a declarat că echipa sa a făcut multe greşeli în meciul cu Namibia, dar că în final a reuşit să-şi ia revanşa faţă de înfrângerea suferită la ediţia de anul trecut a IRB Nations Cup.

"Ne-am luat revanşa după meciul pierdut în ediţia precedentă, chiar dacă am făcut-o cu greutate. Au fost foarte multe greşeli, cred că au fost 21 de greşeli faţă de zece câte am făcut anul trecut. Am stat în suspans până la sfârşit pentru că, trebuie să recunoaştem, şi ei puteau să câştige, dar anul acesta am fost noi mai norocoşi. A fost pot să spun şi paradoxal pentru că în momentele în care eram dominaţi atunci am reuşit să marcăm. Potenţial există, sunt convins, este de apreciat atitudinea băieţilor, sper ca la meciul următor să facem un joc mai bun", a spus antrenorul în conferinţa de presă de după meci, scrie Mediafax.

La rândul său, căpitanul echipei naţionale la meciul cu Namibia, Marius Tincu, a admis că România nu a jucat bine vineri. "Important este că am câştigat până la urmă, chiar dacă meciul nu a fost senzaţional. Am făcut prea multe erori colective şi personale. Suntem frustraţi de acest lucru, dar până la urmă victoria este cea care rămâne şi cea care contează. Sincer, eu aş vrea să joc prost mereu şi să fiu campion, dar, chiar şi azi, dacă am câştigat înseamnă că am făcut şi lucruri pozitive în teren", a spus Tincu.

Întrebat dacă este posibil ca Marius Tincu să rămână în staful tehnic al echipei naţionale, antrenorul Romeo Gontineac a răspuns: "Este posibil ca Marius să rămână în staf, pentru că are multă experienţă şi sunt sigur că e capabil să ajute şi de pe margine, dar el este acum jucător".

Reprezentativa de rugby a României a câştigat primul meci disputat la ediţia din acest an a turneului internaţional IRB Nations Cup, învingând, vineri, pe stadionul Naţional Arcul de Triumf din Bucureşti, selecţionata Namibiei, cu scorul de 13-11 (13-3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu