vineri, 27 aprilie 2012

Marius Tincu: Ma retrag din activitatea competitionala

Capitanul echipei nationale a Romaniei, Marius Tincu, a decis sa se retraga din activitatea competitionala la sfarsitul acestui sezon din considerente medicale.

Problemele sale la genunchiul drept il impiedica sa-si continue cariera de jucator.

“De doi ani sufar din cauza problemelor de la genunchi. Totul s-a agravat de la ultima operatie de acum doi ani. Singurele mele regrete sunt legate de faptul ca nu am putut participa la doua Cupe Mondiale, in Australia (2003) am fost accidentat, iar la cea din Tara Galilor (1999) nu am fost convocat. Cea mai fericita zi din rugby pot sa consider ziua finalei campionatului francez din 2009, cand am castigat titlul. Mi-am propus sa stau mai mult langa familie dupa 18 ani petrecuti in cantonamente. Nu stiu daca o sa mai joc vreun meci in acest sezon. O sa fac cursuri de antrenori la Paris pentru a putea pregati sportivi de performanta”, a declarat in exclusivitate Marius Tincu pentru FRR.ro.

El a transmis un mesaj atat pentru iubitorii sportului cu balonul oval, cat si pentru jucatorii romani.

“Pe fani ii rog sa iubeasca sportul acesta in continuare si sa il sustina fiecare cum poate. Jucatorii trebuie sa creada in ceea ce fac si sa tinda tot timpul spre nivel inalt, iar cand ajung sus sa respecte culorile nationalei”, le-a transmis Tincu.

In vara, la turneul IRB Nations Cup, Marius Tincu va imbraca treningul de antrenor, el fiind responsabil de pregatirea pachetului de inaintare al echipei nationale.

Tincu evolueaza in Franta, fiind in ultimul an de contract la Perpignan. A mai jucat la Cluj, Rouen, La Teste, Section Paloise (Pau). Are 51 de selectii la echipa nationala. A reprezentat Romania la Cupele Mondiale din 2007 si 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu